מהם המקומות המומלצים ביותר לטיול באיסלנד?

תאריך: אוגוסט 22, 2022 | קטגוריות: טיול מודרך
איסלנד, טיולים מומלצים

האזור הטוב ביותר לבקר באיסלנד

האם אתה רוצה לדעת את האזור הטוב ביותר לבקר באיסלנד? מהו הזמן הטוב ביותר של השנה ללכת? או שאתה צריך לבקר בקיץ? המשך לקרוא כדי לגלות! האם קיץ או חורף טובים יותר? המשך לקרוא למידע נוסף על הזמן הטוב ביותר לבקר באיסלנד. מאמר זה על איסלנד, טיולים מומלצים יענה על שאלות אלו ועוד! זה גם ייתן לך טיפים על מה לארוז לטיול שלך. הנה כמה מן המקומות הטובים ביותר להישאר באיסלנד.

מהו האזור הטוב ביותר לשהיה באיסלנד?

הבחירה היכן לשהות באיסלנד מבוססת במידה רבה על אופי המקום והפעילויות שאתה מתכוון לעשות. במקרים מסוימים, אתה רוצה להישאר קרוב לאטרקציה פופולרית, כגון הלגונה הכחולה או מפל דינאנדי המפורסם, בעוד במקומות אחרים ייתכן שתרצה למצוא מקום מבודד. אם אתה רוצה לחקור את האזור הכפרי, אתה תמיד יכול לבחור בחווה. האזור הכפרי של איסלנד הוא באמת עוצר נשימה.

החוף הדרום מערבי של איסלנד מציע אטרקציות טבעיות רבות, כולל חוף החול השחור של רייניספיארה. האזור הוא גם ביתם של היידמורק, אזור עצום של שממה שיש בו כמה מסלולי הליכה והוא מושלם לאוהבי הטבע הפראי והמרוחק של איסלנד. קלייפרוואטן, האגם השלישי בגודלו בדרום איסלנד, הוא גם מקום נהדר לטיולים רגליים. נאוטולסוויק, חוף גיאותרמי, מציע נוף של שמש חצות.

החוף הדרומי של איסלנד כולל מפלים רבים וקילומטרים של קו חוף סלעי. יש בו גם שפע של מסלולי הליכה וטיולי יום כדי לחקור את הנוף. אמנם יש פחות שירותים מאשר בעיירות גדולות יותר, אך באזור זה יש הרבה דברים לעשות, כולל ביקור במכתש קריד המפורסם ובמפל רייקיאפוס. אתה יכול גם לנסות את הקיץ המפורסם בפסטיבל סלפוס שנערך בתחילת אוגוסט מדי שנה. ואל תשכחו לסעוד במסעדת קריספ-מלון איסלנדי בר קיימא המציע מאכלים בינלאומיים וחניה ציבורית ללא תשלום.

מהו המקום הטוב ביותר לבקר באיסלנד?

אחד המקומות המרהיבים ביותר באיסלנד הוא המפלים השחורים, שהוא תצורת סלע בזלת ופלא טבעי. ביקור במגדל זה יאפשר לכם לראות את העיר מנקודת מבט עוצרת נשימה. הוא מוקדש גם לאיסלנדר לייפור אייריקסון, שנחשב לאירופי הראשון שגילה את אמריקה, כשהוא מקדים את כריסטופר קולומבוס ב -500 שנה. יש מעלית שתיקח אותך לפסגה.

לגונת קרחון יוקולסרלון, הממוקמת ליד ווטנאג ' וקול, הקרחון הגדול ביותר באירופה, היא עוד חובה לראות. האזור הוא גם ביתם של חוף חול שחור וחותמות במהלך החורף. ישנם גם מספר מפלים ליהנות מהם לאורך החוף הדרומי, כולל מפלי יוקולסרלון, היוצרים לעתים קרובות קשתות נגד הצוקים.

אם יש לך זמן, לבדוק את הלגונה הכחולה. הלגונה הטבעית הזו נמצאת במרחק של כעשר דקות משדה התעופה, כך שקל להגיע אליה. במהלך הקיץ, זה פופולרי בקרב המבקרים, אבל זה שקט יותר בחורף. ואין טיול לאיסלנד שלם בלי לראות את האורות הצפוניים המפורסמים. אם אתה מבקר איסלנד בחורף, הקפד לקחת קצת זמן כדי לראות אותם!

האם עדיף לבקר באיסלנד בקיץ?

בעוד שהחורף בדרך כלל קריר, איסלנד עדיין חמה יחסית בחודשי הקיץ. עבור רוב הנוסעים, זהו הזמן המהנה ביותר לנסוע. זה זמן של שנה הוא נהדר עבור כביש למעוד, טיולים, או צפייה בלווייתנים. תוכלו למצוא גם יותר אור יום לצילום, כמו גם מחירי מלונות נמוכים יותר. עם זאת, עליכם לזכור כי המדינה תהיה עמוסה יותר במהלך הקיץ.

הקיץ הוא הזמן הטוב ביותר לראות את איסלנד, מכיוון שמזג האוויר חם והרמות נגישות רק בתקופה זו. תוכלו לטייל בשביל לאוגבגור המפורסם בתקופה זו. אך שימו לב שיש יותר תיירים במהלך הקיץ, לכן עליכם להזמין מקום מבעוד מועד כדי למנוע אכזבה. למרות שמזג האוויר בקיץ נחמד, יתכן שתזדקק לשכבות נוספות, במיוחד אם אתה מתכנן לטייל ברמות הגבוהות.

בעת ביקור באיסלנד, היו מוכנים לימים סוערים וגשומים. המים הגיאותרמיים חיוניים לתרבות האיסלנדית, ואי אפשר לנסוע לארץ מבלי ליהנות מאחד הספא הגיאותרמי שלה. אל תחמיצו את לגונת השמיים והלגונה הכחולה, ששניהם בריכות גיאותרמיות כחולות מעוררות יראת כבוד. מזג האוויר באיסלנד הוא בלתי צפוי, אז לארוז בהתאם!